Wednesday 4 March 2015

Fallen Love lagi !!!

Alhamdulillah ! Akhirnya dikejutkan bangun Tahajud setelah dua hari skip tak bangun-bangun ! Ouh ! Jangan bagi alasan Suryana ~

FALL IN LOVE with ESP !
====================
Macam mana saya boleh jatuh cinta dengan ESP yang begitu FEMES tetapi agak sukar untuk saya mencuba-cuba kerana kekangan daripada wang   , Alaaaa..maklumlah student yang bergantung pada Pinjaman dan duit mak ayah !. Serius keinginan untuk mencuba ESP semakin membuak-buak sebab bila mencuba SET ASAS SKIN CARE Shaklee, kesan seawal sebulan dah kelihatan !!!! Ouh Tidakkkk ! ESP ESP ESP mesti saya CUBA juga !

Saya mengambil keputusan mencuba ESP apabila Upline saya Kak Shayida Salmi beri cuba dengan bayar apabila ada duit ! Saya pun terus grab w/pun dalam hati macam mana nak bayar nanti ? Saya terus mencuba dengan Tong ESP yang pertama.

Nak tahu keajaiban pada Bulan Pertama ? Cuba lihat gambar saya tanpa Edit sebab masa tu hanya pakai telefon yang murah. Tak ada lagi "Selfie" depan ! Haha. Alhamdulillah ! Tersangat excited apabila kawan-kawan mula menegur muka semakin halus w/pun tak sehalus kulit baby ~ Janji tak seperti dulu yang Kusam macam tak basuh muka . Haha.

Tak terkata rasanya bila bercerita mengenai ESP kepada setiap individu yang ingin mencuba sebab saya sendiri sampai sekarang teruja dengan pengambilan ESP !

Biar gambar berbicara.      
More with Love   !



No comments:

Post a Comment